اسید کلریدرک (هیدرو کلریک اسید) محلول شفاف و بی رنگی از گاز کلرید هیدروژن در آب است. اسید کلریدریک اسید معدنی قوی و بشدت خورنده و با کاربردهای صنعتی متعدد است.

هیدروکلریک اسید یک محلول شفاف، بی‌رنگ و بسیار تند بو از هیدروژن کلرید (HCl) در آب است. یک اسید معدنی بسیار خوردنده و یک اسید قوی با استفاده‌های صنعتی زیادی است.

ماشین سازی بهرامی با افتخار و سابقه درخشان ساخت خط تولید اسید کلریدریک را می پذیرد

ساخت خط تولید اسید کلریدریک

ما در شرکت ماشین سازی بهرامی پروژه های متعد خط تولید اسید کلریدریک را در داخل و خارج از کشور با کیفیت و استاندارد های جهانی اجرا نموده ایم شما می توانید با استفاده از دکمه های زیر رزومه ما و نمونه پروژ های اجرا شده توسط مجموعه ما را مشاهده نمایید

نمونه پروژه هاتقدیر نامه ها

گواهینامه هاتماس با ما

کیفیت عالی و آنالیز جهانی محصول خروجی توسط سازنده خط تولید اسید کلریدریک

ماشین‌سازی بهرامی یکی از بهترین شرکت‌های سازنده خط تولید اسید کلریدریک است که توجه زیادی به کیفیت و آنالیز جهانی محصول خروجی دارد. از همین رو محصولاتی که توسط خطوط تولید این شرکت تولید می‌شود از کیفیت بالایی برخوردار است. ماشین‌سازی بهرامی برای این‌که بتواند کیفیت محصول تولیدی خود را تضمین کند کار آنالیز محصول را با بیشترین دقت انجام می‌دهد. ماشین سازی بهرامی برای انجام این آنالیزها از استانداردهای روز دنیا بهره می‌گیرد. درصد اسید کلریدریک در محصول نهایی با توجه و به خواسته نیاز مشتری قابل تغییر است. خطوط تولید شده توسط این ماشین‌سازی قابلیت تولید محصولات با خلوص و درصدهای متفاوت اسید کلریدریک را دارد.

دریافت گواهینامه‌های ایزو و رعایت استاندارد های محصول توسط ماشین سازی بهرامی

یکی از ویژگی‌های برتر ماشین‌سازی بهرامی به‌عنوان فروشنده خط تولید اسید کلریدریک داشتن گواهینامه‌های ایزو است. این شرکت معتبر با توجه به کیفیت بالایی که در خطوط تولیدی خود ارائه کرده است توانسته توجه مراجع مختلف را به‌خود جلب کند. دریافت این گواهینامه‌ها توانسته اعتباری برای ماشین‌سازی بهرامی باشد، از همین رو خریدار خط تولید اسید کلریدریک می‌تواند اطمینان داشته باشد که این خطوط تولید توانسته همه استانداردهای لازم را کسب کند. محصول تولید شده توسط این تجهیزات و خط تولید دارای بهترین کیفیت است و می‌تواند در بازار نظر مشتریان را به‌خود جلب کند.

انجام پروژه های موفق داخلی و خارجی توسط تیم ماشین سازی بهرامی

یکی از نشانه‌های کار موفق و باکیفیت، وجود تنوع در مشتریان است. ماشین‌سازی بهرامی پروژه‌های مهم و بزرگی را در استان‌های مختلف ایران اجرا کرده که می‌توان به پروژه یاسوج و یزد اشاره کرد. در این پروژها محصول باکیفیت و مورد تأیید کارفرما تولید شد. اما نقطه قوت برای ماشین‌سازی بهرامی به‌عنوان فروشنده خط تولید اسید کلریدریک حضور در پروژه‌های خارج از کشور است. این شرکت توانسته پروژه ساخت خط تولید اسید کلریدریک در شهرهای حله و اربیل عراق انجام دهد. همچنین این شرکت در ارمنستان هم پروژه‌های موفقی را انجام داده است. محصول خروجی این خطوط توسط کارفرمایان آن به تأیید رسیده است و خریدار خط تولید اسید کلریدریک به طور کامل از اجرای پروژه و خروجی آن رضایت داشته است.

سخن آخر

ساخت خط تولید اسید کلریدریک یک امر تخصصی است و به همین دلیل هم باید برای تهیه تجهیزات آن به شرکت‌های معتبر و با سابقه درخشان مراجعه کنید. ماشین‌سازی بهرامی به‌عنوان سازنده و فروشنده خط تولید اسید کلریدریک توانسته بازار داخل کشور را نسبت به این تجهیزات بی‌نیاز کند.

 

شما می توانید با دریافت این طرح توجیحی با روش تولید اسید کلریدریک و کلیه مواد اولیه و نقشه خط تولید اسید کلریدریک آشنا شوید این طرح توجیحی به طور اختصاصی برای مشتریان و بازدید کنندگان وب سایت ماشین سازی بهرامی تولید شده است و هر گونه کپی برداری و انتشار بدون منبع آن ممنوع است

برای دانلود طرح توجیهی تولید اسید کلریدریک روی تصویر زیر کلیک کنید